• 29 نکته مهم بازاریابی اینترنتی

    نازنین تارمیغی

    تاریخ انتشار: 1394/12/09

    ۱- قبل از ارسال ایمیل تمامی بخشهای متن نامه خودتان را بررسی کنید. ۲- قبل از ارسال نامه خودتان را ویراستاری کنید و غلطهای املایی آن را برطرف کنید. وجود این غلطهای املایی میتواند شرکت و سایت شما را بی اعتبار کند. ۳- یک نسخه از ایمیل خودتان را به ایمیلهای خودتان در سرویس دهنده های مختلف ارسال کنید و ببینید که در کدامیک از آنها ایمیل به شاخه اینباکس رفته و در کدامیک به شاخه اسپم. ۴- تمامی لینکهای داخل ایمیل خودتان را بررسی کنید. ممکن است. برای ارسال ایمیل از قالب ایمیل قبلی استفاده کرده باشید و به  . این موارد را بررسی کنید ً همین دلیل لینکهای ایمیل قبلی در ایمیل فعلی شما باشند .قبل از ارسال حتما ۵- زمان ارسال خودتان را تنظیم کنید. حتی اگر از بهترین سرویسهای SMTP   ایده خوبی نیست که یکباره ده ً استفاده میکنید اصلا هزار ایمیل را ارسال کنید. طبق تجربه من برای ارسال از هاست خودتان بهترین تنظیم ارسال ایمیل چهار ارسال در هر دقیقه است. ۶- بهترین زمان ارسال ایمیلها شنبه ساعت هشت صبح است. هرگز ایمیلها را جمعه ارسال نکنید. زیرا تا صبح روز شنبه ممکن است کاربر ایمیلهای دیگری را نیز دریافت کند. باید ارسال را طوری تنظیم کنید که کاربر در زمانی که به محل کار خود میرود  . ایمیل اول لیستش باشد ۵ایمیل شما جزو ۷- هرگز اسپم ارسال نکنید. سعی کنید با روشی که در این کتاب افزایش فروش توسط بازاریابی ایمیلی گفته شد ایمیل علاقهمندان خودتان را جمع آوری کنید. ارسال اسپم هزینه زیادی را برای تجارت آنلاین شما ایجاد میکند. ۸- ایمیل یکی از عوامل اعتماد سازی میباشد. سعی کنید در نوشته های ارسالی خودتان کاری نکنید که این اعتماد کاربر از بین برود. ۹- در بازاریابی اینترنتی  خودتان اصل سادگی را رعایت کنید. هر چه ایمیل شما ساده تر باشد خوانا تر خواهد بود. سعی کنید پیام خودتان را واضح به کاربر نشان دهید. ۱۱- بازاریابی اینترنتی ارسالی خودتان را بر مبنای مهم به کم اهمیت مرتب کنید. ۱۱- کاربران را برای کلیک بر روی لینک ایمیل تشویق کنید. وقتی کاربران به سایت بر میگردند ممکن است به صفحه محصولات شما مراجعه کنند و محصولات شما را خریداری کنند. ۱۲- هرگز از کدهای جاوا در ایمیلهای ارسالی خودتان استفاده نکنید. با انجام این کار ممکن است ایمیل شما به عنوان اسپم شناخته شود. ۱۳- تمامی کد های لازم را در داخل ایمیل قرار دهید. اگر از کد CSS   در داخل ایمیل قرار ً در ایمیل استفاده میکنید آن را حتما دهید. ۱۴- در ایمیلهای ارسالی خودتان سعی کنید محتوای شما بیشتر از کد های  .باشد HTML  ۱۵- از گرافیک سایت خودتان در نامه های ارسالی استفاده کنید. ۱۶- حجم نامه خودتان را زیاد نکنید، برای اطلاعات بیشتر کاربر را به صفحه مورد نظر سایتتان هدایت کنید. برخی از کاربران ایمیلهای خودشان را با موبایل چک میکنند به همین دلیل دوست ندارند ایمیلهای حجیم دریافت کنند. ۱۷- مطمئن شوید که سرور شما در لیست سیاه نیست. در صورتی که سرور شما در لیست سیاه باشد. هر چقدر هم نامه شما اصولی باشد تمامی ایمیلهای شما یا به دست مخاطب نمیرسد و یا این که به شاخه اسپم آنها میرود. ۱۸- اگر از کلمات انگلیسی استفاده میکنید میان کلمات فاصله نیندازید. برای مثال کلمه : w o r l را به این صورت ننویسید world d ۱۹- از لغات اسپم در ایمیل خودتان استفاده نکنید لغاتی مانند رایگان به عنوان اسپم شناخته میشوند. میتوانید لیست این لغات را از طریق گوگل بدست آورید. ۲۱- اگر تنظیمات را انجام دهید. ایمیلها بهتر ارسال خواهند شد. برای این کار میتوانید از شرکت ارائه دهنده Reverse DNS هاست خودتان پیاده سازی و تنظیمات آن را درخواست کنید. ۲۱- همواره رقیبان خودتان را بررسی کنید. در لیست آنها عضو شوید و استراتژیهای بازاریابی ایمیلی آنان را مورد بررسی قرار دهید. توجه داشته باشید که ممکن است آنان نیز عضو لیست شما باشند. ۲۲- محتوایی را به کاربران پیشنهاد دهید که کاربر همیشه خواندن ایمیلهای ارسالی شما اولین اولویت وی باشد. ۲۳- در هر صورت، اگر محتوای رایگان یا تجاری ارائه میکنید. مطمئن شوید که این اطلاعات به آسانی در جای دیگر در دسترس نیست. اخبار، تحلیلها و تجربیات تجاری شما جزو این موارد هستند. مطمئن شوید که محتوای شما آنقدر جذاب است که مخاطبین شما با اشتیاق ایمیلهای شما را دنبال میکنند. ۲۴- در صورتی که شما به کاربران کمک کنید که مشکلات خود را حل کنند آنها به افراد وفاداری تبدیل خواهند شد و همیشه اخبار شما را دنبال میکنند. ۲۵- سعی کنید بخشی از محتوای سایت خودتان را به صورت صوت و تصویر تولید کنید و در ایمیلهای خودتان این فایلها را به صورت رایگان و انحصاری در اختیار مخاطبین لیست خودتان قرار دهید. با انجام این کار ارتباط بهتری با اعضای لیست خودتان برقرار میکنید. ۲۶- سعی نکنید در ایمیلهای ارسالی به مقالات مفید دیگران لینک بدهید. کاربران عضو لیست شما شدهاند تا با شما ارتباط برقرار کنند. ۲۷- برای بهتری شدن و نتیجه گرفتن بهتر از لیست خودتان از آزمون تقسیمی استفاده کنید. در این روش اعضای لیست را به دو گروه تقسیم میکنید. و به هر کدام یک محتوا را با رنگ و ساختار متفاوت ارسال میکنید و با انجام این کار میتوانید بهترین طرح را برای نامه های خودتان انتخاب کنید. ۲۸- با استفاده از نرم افزار گوگل آنالیز رفتار کاربران پس از ورود به سایت را تحلیل کنید و نرخ تبدیل فروش خودتان را در هر ایمیل محاسبه کنید. با این روش میتوانید بهترین بازدهی را بدست آورید. ۲۹- اگر در ایمیل خودتان فقط بر روی یک موضوع تمرکز کردهاید آدرس صفحه مورد نظر را در بخشهای مختلف ایمیل تکرار کنید
  • 5 نکته برای شما در بازاریابی اینترنتی با ایمیل :

    نازنین تارمیغی

    تاریخ انتشار: 1394/12/02

    1. فراموش کردن تصویر پس زمینه : هیچ گاه یک عکس چاپ شده دیدگاه مشتریان و چشم انداز آنها را مشخص نمی کند در عوض یک پس زمینه ساده و گرافیک استاندارد یک دیدگاه مناسبی به مشتریان می دهد.
    2. اطمینان داشته باشید که پیام های مهم تنها در یک پنجره نمایش داده می شود: استفاده از گوشه سمت چپ ایمیل برای ایجاد محتوا  در بازاریابی اینترنتی با ایمیل می تواند بسیار مناسب باشد در واقع یک تشویق و دلیل مناسب برای باز کردن ایمیل است.
    3. قالب بندی صحیح: بسیاری از مردم و مخاطبان ایمیل خود را با تلفن همراه باز می کنند که استفاده از قالب های html را نمی پسندد.
    4. اجتناب از نوع مفید در یک زمینه سیاه و سفید : استفاده از نوع سفید در یک زمینه  سیاه و سفید باعث به سختی خواندن محتوا و چالش کشیدن مخاطب می گردد که می توان از یک پس زمینه مناسب که باعث خستگی چشم نگردد استفاده کرد.
    5. استفاده از رنگ های مکمل و آرام در وب سایت خود: این مورد می تواند به نگاه مشتریان و چشم انداز آنها نسبت به شرکت مربوطه کمک بسیاری نموده و باعث ایجاد یک چشم انداز مناسب گردد.

    منبع: http://smallbiztrends.com/2010/09/6-best-practices-savvy-email-marketing.html

  • 5راه بازاریابی برای نگه داشتن یا ادامه دادن کارتان

    نازنین تارمیغی

    تاریخ انتشار: 1394/11/25

    شاید صدمین راه بازاریابی اینترنتی باشد که این ماه شما خوانده اید ،اما همه می توانند یک لیستی از روش های بهتر چرخاندن کسب و کار داشته باشند.

    داشتن یک تجارت و چرخاندن آن می تواند لذت بخش باشد اما خسته کننده نیز هست.دیگر عجله ای برای ارتقای یک کسب و کار نیست.

    ممکن است چیزی شما را آماده به بستن دنیای پیش روی تجارتتان تشویق کند.

    1.چرا خود را بشناسید:

    قبل از اینکه شما شروع به یک تجارت کنید، باید بدانید که چرا این کار را انجام می دهید، همه چیز باید عمدی باشد. احتمالا شما فکر کرده اید: من یک کسب و کار راه می اندازم چون به مشتری نیاز دارم! بله اما پرا این نوع از کار را انتخاب کرده اید؟

    2.نقشه داشته باشید:

    داشتن یک نقشه کار حیات بخش است ، اگرنا آگاهانه دل به دریا بزنید ، غرق خواهید شد. نقشه داشتن کار شما را به فعالیتهای درست سوق داده و چیزی به شما می دهد تا حسابگر شوید.

    3.شبکه ، شبکه ، شبکه

    دنیای دهان  همیشه یکی از بهترین راه های بازاریابی است . این فرصت را برای گرفتن رویدادهای مختلف در شبکه و دیگر تجار و عوام بدست بیاورید.

    به محفظه تان برای آمدن این رویداد ها بنگرید.

    4.از فراتر قدم گذاشتن از منطقه امنیتتان در بازاریابی اینترنتی  هراس نداشته باشید:

    قرار دادن خودتان و تجارتتان در این منظقه به هیچ وجه آسان نیست –شما اگر درون حباب محافظت شده تان بمانید ، زنده نخواهید ماند.

    شما باید به ضربه زدن  و جستجوی ایده ها و فرصت ها برای رشد تجارتتان به عنوان یک مالک تجاری بپردازید.

     

    5.برای بازاریابی اینترنتی از رسانه اجتماعی استفاده کنید اما نه درهر زمینه ای

    ساعت های بسیاری در روز وجود دارد که نگاه می کنید مشتریانتان چه چیزی استفاده میکنند و از چه چیزی در حال استفاده کردن هستند ، تنها به این دلیل که پلت فرم های بسیار متنوعی وجود دارد که به این معنی نیست که شما باید از همه آنها استفاده کنید.

  • 4 اهداف ایمیل مارکتینگ در سال 2016 :

    نازنین تارمیغی

    تاریخ انتشار: 1394/11/18

     

    4 مورد باقی مانده از اهداف ایمیل مارکتینگ را از مقاله قبل  در اینجا ذکر می کنیم:

    • آفلاین شدن و انجام کارهای شخصی : شما کل بودجه بازاریابی و وقت خود را صرف رسانه های اجتماعی و بازاریابی دیجیتال می کنید اما همه در دسترس نیستند بنابراین می توانید تبلیغات خود را بصورت آنلاین و یا شرکت در کنفرانس انجام دهید.

     

    • پیدا کردن شرکای تجاری: شما می توانید آنلاین و یا آفلاین باشید و درگیری های موجود در کسب و کار را پیدا کنید. شما اگر بصورت رسانه های اجتماعی فعالیت می کنید می توانید با طراحی وب و یا seo  شروع کنید و یا اینکه نمایشگاه هایی را برگزار کنید. 

     

     

    • اهداف واقع بینانه : شما باید برای کسب و کار خود یک هدف واقع بینانه داشته باشید چرا که اگر اهداف واقع بینانه را در نظر بگیرید و با اهداف غیر واقعی پیش بروید در انتها به افسردگی می رسید.

     

    • رایگان : شما می توانید به مشتریان بالقوه خود یک نسخه آزمایشی 30 روزه و رایگان هدیه دهید همچنین می توانید یک جایزه را به نفع گسترش کسب و کار ارایه دهید.

     

     

    منبع : http://www.steamfeed.com/16-marketing-goals-for-your-business-in-2016/

  • 8تا از اهداف ایمیل مارکتینگ در سال 2016

    نازنین تارمیغی

    تاریخ انتشار: 1394/11/11

    هر کسب و کاری نیاز به هدف دارد ، کسب و کار ها می توانند به طور طبیعی ، مالی و استراتژیک و یا بازاریابی را داشته باشند ولی هنوز شما نیاز دارید.

    من برای کسب و کارم هدف دارم ، به دنبال این اهداف در سال آینده نیاز به اهداف بازاریابی متمرکز تر می باشد ، اینها لطمه می زند به هر هدفی در کسب و کار و یا صاحب کسب و کار که به ترویج بازاریابی در کسب و کار می آید.

    اجا زه دهید 8 تا از اهداف بازاریابی برای کسب و کار شما را بیان کنم :

    • تمرکز بر روی کیفیت محتوا ، در سال 2016 تمرکز بروی کیفیت است نه کمیت محتوا

    بله ، شما نیاز به تولید زیادی از امواج و محتوا دارید ، اما بعضی از تلاش ها را به اشتراک خواهید گذاشت که در جامه معنا دار تر میباشد.

    با توجه به مطالعه انجام شده توسط شرکت بازاریابی محتوایی fractl 64% از نویسندگان میخواهند بیشتراینفوگرافیک و چند رسانه ای داده ها ، تصاویر ، فیلم ها و نقشه های تعاملی  ، دیده شوند . (به اشتراک گذاشتن استیک ، نه سیب زمینی له شده )

    • داشتن برنامه برای بازاریابی محتوا :

    این احتمالابرای اولین بار است ، ولی این لیست سفاذش خاصی نیست ، محتوا یکی از موارد مهم در بازریابی است . تقریبا 80% از کسب و کارها می خواهند در سال 2016 فراتر روند.

    این چیزی است که شما در وب سایت خود منتشر می کنید.

    نمیتوانید به صورت کورکورانه به بازریابی محتوا بروید و اگر شما یک برنامه ندارید میتوانید ازاینجا شروع کنید.

    • پیدا کردن را های جدید برای توضیع محتوا:

    اگر شما در حال وبلاگ نویسی بزرگ هستید و اگر نه امسال را بری شروع انتخاب کنید ، امسال راه های جدید برای دریافت مطالب خود میتوانید پیدا کنید.

    میتوانید در triberr  ثبت نام کنید و یا در وبلاگ های دیگر پست ارسال کنید ، شما  هم چنین میتوانید به مخاطبان آلفا خود ضربه بزنید و آنها را به مطالب خود اضافه کنید.

    Buzzsumo و fractl یک میلیون مقاله مشترک در چهارچوب زمانی حدودا 6 ماه در سال 2015 مورد تجزیه و تحلیل قرار دارد. و مقالات بالایی در صفحات اجتماعی مثل فیس بوک و توییتر و گوگل پلاس و لینک این و پینترست منظور شده است.

    • تلاش در ساختن یک رسانه اجتماعی جدید مثل فیس بوک:

    آیا من اشتباه میکنم؟فیس بوک یک بازیکن بزرگ است .اگر اینستاگرام را امتحان نکردید ، امتحان کنید ،شاید توییتر ، اینها شاخص این سال است.

    4مورد باقی را در مقاله بعدی برایتان خواهم گذاشت.

  • سنجیدن بازاریابی توسط ایمیل برای کسب و کار های کوچک

    نازنین تارمیغی

    تاریخ انتشار: 1394/11/04

    در این مقاله به بررسی سرفصل های مقاله قبلی می پردازیم

    کلیک از طریق نرخ در بازاریابی اینترنتی  چیست؟

     کلیک از طریق نرخ  یک  دوز مضاعف روی نرخ  باز علاوه بر ایمیل های واقعی خودتان جاری می سازد به این معنی که این نرخ میزان تعداد کلیک های زده شده  نسب به تعداد ایمیل های باز شده است.

     

    چرا مهم است؟

     دانستن این تعداد بعلاوه نرخ باز به شما می گوید که محتوای شما به چه میزان تفاوت حقیقی دارد. در عوض ، اگر شما میزان نرخ باز بالا اما کلیک کمی داشته باشید ، به وضوح مشخص است که شما در عناوین بسیار خوب عمل کرده اید ولی پیکره ایمیل را ترجمه نکرده اید. هدف نهایی شما  در بازاریابی اینترنتی این بوده است که میزان کلیک بالایی داشته باشید بنابراین برند شما در محتوای مربوطه پخش و تقسیم شده و برای شنوندگان هدف مهمی است.

    زمان چیست؟

    چیز ساده ای است که وقتی چیزی را باز یا کلیک می کنید مانند باز کردن یک ایمیل است.

    چرا مهم است؟

     زمان هایی که بصورت روز ، ماه  یا سال در بازاریابی اینترنتی  در نظر گرفته می شود نقش بسیار مهمی دارد چون سبب می شود مخاطب از میان انبوه پیام ها ، پیام مورد نظر را باز کند. این یک اثر قوی بر روی مخاطب می گذارد که خود باعث افزایش خوانندگان می شود.

    اگر ما در مورد موضوعی چندین بار صحبت کنیم پس قطعا موضوع جالبی بوده است. ایمیل هایی که چندین بار باز می شوند به وضوح چیزی برای درگیر شدن دارد و یا صفحات وب سایت هایی که چندین بار باز می شوند به مناطق محبوب اشاره می کنند که باعث رشد کسب و کار می گردد و اشاره به آن دارد که مردم چه دوست دارند و به چه علاقه دارند.

    شیوه چیست؟

     یک مفهم نسبتا جدید است که شرکت ها شروع به ردیابی و بررسی مشتریان خود می کنند.

    چرا مهم است؟

     با این مفهم شما در حال توسعه فن آوری هستید یرای مثال اگر بسیاری از مشتریانتان ایمیل ها را از طریق تبلت یا دسکتاب می خوانند تو می توانی اطمینان داشته باشی که محتوای جذابی است. این تعداد تا حدودی نشان دهنده ی چشم اندازی از مشتریان شما است.

    منبع : http://www.steamfeed.com/measuring-email-marketing-for-small-business/

  • سنجیدن بازاریابی توسط ایمیل برای کسب و کار های کوچک

    نازنین تارمیغی

    تاریخ انتشار: 1394/10/27

    تا جاییکه بازاریابی مورد توجه قرار میگیرد، معیار و ندازه هست که جهان را میگرداند ، آنها سرد هستند ، داده های سخت از نقاط مختلف کاری شرکت گرد هم آمده .وقتی پذیرفته میشوند ، آنها تصویر واضحی از ضعف و قدرتی از صنفشان به نمایش میگذارند که این فن میتواند به عنوان کاهش نقاط منفی دسته جمعی استفاده شود.

    هنگامی که به عنوان مدیریت تجارت کوچک بیان میشود ، داده نام میگیرید که این تجربه میتواند بسیار طاقت فرسا باشد.

    برای رد یابی مسیر چه چیزی هائز اهمیت هست؟ واضح هست که شرکت های بزرگ توجه میکنند که متفاوت باشند ، مقادیر بسیاری از برند های جدید در دریای اطلاعات بدون هیچ مسیری به ساحل موفقیت برسانند.

    خوشبختانه ، اگرچه ، این تاریخچه همه برند های جدید نیست . ساده ترین راه برای فکر کردن در مورد این مطلب استارت زدن برای بزرگ شدن و کوچک بودن هست. در طول سلهای اخیر این بزرگ ترین داده های آماری هست که تاثیر به سزایی روی تجارت میگذارد.

    نرخ باز شدن ایمیل ها

    دست پایین گرفتن یا نرخ باز شدن ایمیل ها محبوب ترین راه است ، این نرخ نسبت به مجموع تعداد  ایمیل های مخصوص از یک کمپین نسبت به کلیه تعداد ایمیل های فرستاده شده است.

    چرا مهم است؟

    این نرخ باز شدن به شما می گوید که چگونه یک کمپین کاملا موفق داشته باشید ، چون به وضوح میزان اشتیاق شما را از طریق باز شدن ایمیل ها ، نشان میدهد.

    نرخ باز شدن معمولا به درآمد ، مکالمات اشاره کرد و همچنین باعث شوق مردم نسبت به برند شما می شود.

    برای بهتر استفاده کردن از این ها ، سرفصل های زیر را مطالعه کنید و نتیجه ارتقا در بالاترین نرخ باز شدن ایمیل ها در فهم عناوین بوده که منجر به بالاترین سطح ایجاد علاقه می شود.

    که در مقاله ی بعدی این سرفصل ها گفته خواهد شد.

Go To
Page Size

جمله هفته

اگر از جایی که ایستاده اید راضی نیستید آن را عوض کنید ... شما "سنگ" نیستید.