• نکاتی برای طراحی وب از دیدگاه بازاریابی اینترنتی

    مهشید عباسچیان

    تاریخ انتشار: 1393/12/25

    اگر شما در یک شرکت طراحی وب کار می کنید و یا یک طراح وب مستقل هستید بهتر است برای رونق کسب و کارتان با بازاریابی اینترتی کار کنید.به طور کلی بین طراح وب و یک بازاریاب اینترنتی باید درک قوی وجود داشته باشد. همکاری یک طراح وب با یک بازاریاب باعث می شود که هردو در تبلیغات اینترنتی بسیار موفق باشند. طراحی وب در بازاریابی اینترتی  باعث صرفه جویی در زمان و هزینه و هم چنین جذب مشتری بیشتر می شود.

    نکات قابل توجه طراحی وب در بازاریابی اینترنتی

    . چیدمان سایت و محتوای سایت

    . استفاده ی استاتیک یا دینامیک از متا تگ ها

    . ایجاد صفحات استاتیک

    هم چنین در اینجا به معرفی تعدادی از بهترین روش های SEO که هر طراحی سایت در بازاریابی اینترنتی باید از آن ها آگاه باشید می پردازیم

    . استفاده از کلمات کلیدی

    . استفاده از کلمات کلیدی برای عکس ها

    . استفاده از تگ H  و خصوصیت Alt بر روی عکس ها

    . از Call To Actions استفاده شود

    . استفاده از یک لینک داخلی موثر در سایت

    . در دسترس قرار دادن اطلاعات تماس

    پیاده سازی محتوا

    پیاده سازی  محتوا در طراحی وب در بازاریابی اینترتی از اهمیت زیادی برخوردار است.

    در این حالت مشتری می تواند به آسانی محصول جدیدی را که به سایت اضافه شده است را جستجو کند، در این حالت بهتر است تیم بازاریابی اینترنتی کلمات کلیدی که اکثر مردم آن ها را جستجو می کنند را جمع آوری کند.

    منبع http://www.1stwebdesigner.com/tips-web-designers-internet-marketers-perspective/

     

     

     

     

     

  • چرا بازاریابی با ایمیل موثر تر است؟

    نازنین تارمیغی

    تاریخ انتشار: 1393/12/24

    کسب و کار و زمان خود را به طور کلی صرف جمع آوری لیست درستی از ایمیل ها کنید

    بازاریابی الکترونیکی یا همان ایمیل مارکتینگ زمانی رخ می دهد که یک شرکت یک پیام تجاری را با استفاده از ایمیل به یک گروه  از مردم می فرستد ، بازاریابی با ایمیل باعث ایجاد وفاداری مشتری ، اعتماد به محصول و یا شرکت و یا به رسمیت شناختن  نام تجاری می شود.  

    در واقع بازاریابی با ایمیل یک راه کار آمد برای متصل ماندن با مشتریان خود است ، در حالیکه کسب و کارتان ترویج می یابد.

    در ایمیل مارکتینگ با توجه به معیارهای مشتریانتان ( دوست داشتن و نداشتن و عادت های آنها و ... )  آنها را به گروههای مختلف تقسیم کرده و سپس ایمیل را ایجاد می کنید و به طور خاص ایمیل ها را شخصی سازی می کنید و ارسال می کنید.

     این باعث ترویج اعتماد و وفاداری مشتریان به آن شرکت و افزایش فروش می شود.

    بازاریابی با ایمیل راه بسیار موثری است برای اینکه به بازارهای هدفتان برسید.

    شما می توانید مشتریان فعلی خود را حفظ کنید در حالیکه بازارهای جدید را هم هدف قرار می دهید.

    خیلی ها می گویند رسانه های اجتماعی و بازاریابی تلفن همراه تمام توجه مردم را جلب کرده و می گویند که بازاریابی الکترونیکی مرده است.

    ولی واقعیت این است که این نظر درست نیست.

    در واقع با ایمیل مارکتینگ  بحث درباره کسب و کارتان بیشتر محیطی خصوصی پیدا می کند .

    در این نرم افزار ایمیل شما رابطه مستقیمی با فروش دارد . به همین دلیل است که بازاریابان آنلاین به هیچ وجه قصد ترک این عرصه را ندارد
  • بازاریابی با تبلیغات بنری

    مهشید عباسچیان

    تاریخ انتشار: 1393/12/19

     تبلیغات بنر تاكنون جز محبوب ترین و شایع ترین روش های بازاریابی اینترنتی بوده است. اما نشریات و رسانه ها بر این باورند كه تبلیغات بنری هیچ تأثیری ندارند و سرمایه گذاری بر روی آن صرفا به منزله هدر دادن سرمایه می باشد. تبلیغات بنر می توانند بازدهی بالایی در بازاریابی اینترنتی داشته باشند اما در عین حال نیز می توانند عامل مخربی برای شبكه هایی كه درك درست و كاملی از تبلیغات بنر ندارند، باشند، در واقع بنرهایی كه بتوانند با مشتریان ارتباط خوبی برقرار كنند، جزء موفق ترین بنرها محسوب می گردند.

    در اینجا عواملی كه منجر به كلیك افراد بر روی تبلیغات بنر در بازاریابی اینترنتی می گردند ، ذكر شده است:

    _تنها با بازار مورد نظرتان ارتباط برقرار كنید .

    _هراندازه که بنر تبلیغاتی با اهداف بازاریابی شما منطبق تر باشد، به همان اندازه بنر شما در بازاریابی اینترنتی تاثیر گذارتر خواهد بود. 
    _هرگز تبلیغات بنرتان را در جایی قرار ندهید كه احتمال خرید آنچه را كه شما ارائه می دهید وجود نداشته باشد! شما محصول یا خدمتی را دارید كه بازار مورد نظرتان آن را می خواهد ، بنابراین بنر تبلیغاتی شما باید در محدوده مورد نظرتان قرار گیرد. هر اندازه بنر تبلیغاتی خود را با خواسته های بازار موجود منطبق تر سازید ، به همان میزان ، نتایج بهتری كسب خواهید نمود

    _با مشتریان ارتباط برقرار سازید و با ارتباط درست، ایجاد انگیزه نمایید.

    یكی از عوامل كلیدی در تبلیغات بنردر بازاریابی اینترنتی، این است كه شما با مشتریان كنونی و آتی خود، چگونه ارتباط برقرار سازید.
    در صورتیکه درک کاملی از بازار فروش محصولات و خدماتی که ارائه می کنید داشته باشید ، قدم بزرگی برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی برداشته اید. 
    طرح سوالاتی نظیر: 
    قصد عرضه چه چیزی را دارید ؟ 
    خواست و علایق مشتریانتان چیست ؟ 
    نیازهای آنها شامل چه چیزی می شود ؟ 
    علایق و محرك های وسوسه انگیزی كه مشتریانتان در جستجوی آن ها می باشند ، چیست ؟ 
    واكنش شما در زمان رویارویی با تبلیغات بنر چست ؟ 
    آیا می توانید از تاكتیك های مشابه برای تبلیغات بنرتان استفاده نمایید ؟ 

    این گونه سوال ها به شما کمک می کند در طراحی بنر در بازاریابی اینترنتی موفق تر عمل کنید و با ارسال پیام صحیح ، مشتریان را جذب نمایید.سعی كنید تبلیغ بنر تان را با توجه به نقطه نظر مشتریانتان طراحی نمایید

    لازم است حالتی از ضرورت و فوریت در تبلیغات بنرتان ایجاد نمایید . تبلیغ بنری شما می بایست به گونه ای باشد كه ذهن بیننده را از سایر قسمتهای وب سایتی كه بنرشما در آن قراردارد،به سوی تبلیغ بنر شما جذب نماید. 
     باید آنچه را كه مورد دلخواه بینندگانتان است و تمایل به شنیدن آن دارند، ارائه نمایید. 
    ▪ آنها را قانع سازید تا از جستجوی سایر سایت ها منصرف شده و به سایت مورد اشاره بنر تان ، مراجعه نمایند.عباراتی نظیر الان كلیك كنید اغلب اوقات تاثیر گذارند اما این را نیز در نظر داشته باشید كه چقدر در سایتهای دیگر با این عبارات مواجه خواهید شد! 
    عباراتی مانند مزایای ویژه برای اولین مشتریان، یا  با خرید از ما ، هم در پولتان صرفه جویی نمایید و هم یك محصول رایگان دریافت نمایید، ترفند خوبی به نظر می رسد.
    ▪با بكار گیری این گونه ایده ها در تبلیغ بنرتان،قادر خواهید بود به طور محسوسی تاثیر گذاری تبلیغ بنرخودرا در بازاریابی اینترنتی افزایش داده و از همین حالا منتظرافزایش كلیك هایتان باشید.
    در صورت بكار گیری این گونه عوامل مكمل در استراتژی بازاریابی بنری خود،به زودی شاهد افزایش كلیك ها و منافع تان خواهید بود 



  • ایمیل مارکتینگ چیست؟

    نازنین تارمیغی

    تاریخ انتشار: 1393/12/19

     همانطور که از نامش معلوم و مشخص است یعنی استفاده از پست الکترونیکی در ارتباطات بازاریابی.در وسیعترین و کلی ترین معنا این واژه ایمیل های شما به مشتریان بالقوه تان را پوشش میدهد.تحقیقات نشان میدهد ایمیل مارکتینگ تاثیرگذارترین ابزار مناسب برای بازاریابی الکترونیکی است.شما میتوانید این کار را به صورت ارسال ایمیل مستقیم و یا فرستادن خبرنامه به افراد انجام دهید این کار منجر به دست آوردن مشتریان جدید و یا متقاعد کردن مشتریان موجود برای خرید دوباره و همچنین ارسال ایمیل های طراحی شده برای تشویق وفاداری مشتریان و افزایش ارتباط با مشتری می شود.

    چرا بازاریابی پست الکترونیکی بسیار پرطرفدار است؟!

    • ارسال ایمیل  بسیار ارزان تر از روش های دیگر تبلیغاتی می باشد.
    • ایمیل به شما اجازه اسال پیام می دهد برخلاف وب سایت که شخص میبیند و بعد از مدتی فراموش می کند. 

     

    بیایید با هم دو نوع از بازاریابی با  ایمیل را ببینیم:

    1. ایمیل مستقیم :فرستادن یک پیام تبلیغاتی در قالب ایمیل.به این صورت که شما می توانید یک لیستی از مشتریان خود با ایمیل های آنها را داشته باشید و در واقع این لیست به شما اجازه ارسال ایمیل را می دهد.
    2. ایمیل نگهداری: این ایمیل را می توان به جای ایمیل های تبلیغاتی که برای خرید چیزی یا ثبت نام چیزی طراحی شده اند استفاده کرد این ایمیل ها در واقع ایمیل های منظمی به صورت خبر نامه است.خبرنامه در واقع بصورت پیام های تبلیغاتی با تاثیر بلند مدت بر خوانندگان است که این اطلاعات باید به نفع خواننده باشد. 

    جدا از پیچیدگی و ارائه پیام ها به افراد مسئله اجازه و اخذ مجوز وجود دارد.

     اجازه و اخذ مجوز چیست؟!

     بازاریابی با ایمیل بر اساس و پایه ی مجوز است این یک مساله مهم در جامعه بازاریابی است.مسلما" شما نیاز به اجازه صاحب آدرس ایمیل ،قبل از اینکه ایمیل ارسال کنید دارید در غیر این صورت شما به سمت یک فاجعه بزرگ تجاری پیش می روید.اگر شما این اجازه را نداشته باشید ممکن است دریافت کننده ایمیل ،ایمیل شما را اسپم کند.اگر شما ایمیل های اسپم شده بفرستید اکانت شما بلاک می شود .نیز در بسیاری از کشور ها این عمل شکستن قانون محسوب می شود.جدا از این ها با یک استدلال قوی می توان به این نتیجه رسید که این مجوز در دراز مدت باعث روابط قوی بین مشتریان و بازریابی با ایمیل می شود.

    سوال بزرگی در اینجا مطرح می شود که ، موضوع اصلی بحث است آن هم چگونگی کسب اجازه است بعنوان مثال وقتی یک خرید اینترنتی از فروشگاه آنلاین می کنید یک باکس یا جعبه ای به شما نمایش می دهد تحت عنوان "لطفا" به من خبر نامه ارسال کنید"جهت اینکه مثلا" محصولات جدید را به شما اطلاع دهد بدین صورت شما اجاه می دهید که محصولات جدید را به ایمیل شما بفرستد این ایمیل ها امکان لغو عضویت را نیز به شما می دهد که هر زمانی که تمایل نداشتید لینک لغو عضویت را کیلیک کنید و از لیست ارسال ایمیل خارج شوید.

    به هر حال تمام این ها مختصری از اطلاعاتی بود که در اختیار شما قرار دادیم شما باید درک وسیعی از نحوه ی ارسال ایمیل با مطالعه بیشتر و بیشتر بدست آورید و ما شما را در این راستا یاری می کنیم.

     

  • تاریخچه مختصری در مورد SEO

    مهشید عباسچیان

    تاریخ انتشار: 1393/12/18

    از بیست سال پیش تا کنون موتورهای جستجو، افزایش سرعت الگوریتم خود را متوقف نکرده اند زیرا هدف آن ها پیشرفت و رضایت کاربران است.گوگل یکی از موتورهای جستجو می باشد که در یک بازه ی زمانی سطح کیفیت آن پایین آمد ولی درسال 2011 با استفاده از آپدیت پاندا، گوگل این مشکل را برطرف کرد و سرعت الگوریتم های آن بسیار افزایش یافت. موتورهای جستجو در بازاریابی اینترنتی از اهمیت زیادی برخوردارند.

    در اینجا پنج نکته ی کلیدی برای SEO  را برای شما ارائه خواهیم داد

    - محتوای حقیقی و به روز، همیشه پرطرف دار هستند، زیرا اینگونه محتوا را مردم بیشتر به اشتراک می گذارند، پس همیشه محتوای حقیقی و یونیک را انتخاب کنید تا یک SEO  موفق ایجاد کنید.

    -استفاده از کلمات کلیدی برای جستجوی راحت تر مشتریان، این کلمات کلیدی از متن پاراگراف هایی که می نویسید مهم تر هستند

    - از عناوین کوتاه، جذاب و قابل فهم  استفاده کنید زیرا عنوانی گنگ و تکراری باعث می شود که برای مشتریان این ابهام را ایجاد کند که متن آن ها هم خسته کننده است.

    - کیفیت محتوا را بالا ببرید نه کمیت آن را، در بازاریابی اینترنتی بازاریابان با استفاده از بودجه خود حجم زیادی از محتوارا ایجاد میکنند که ممکن است کیفیت آن  کم باشد، در حالی که در بازاریابی اینترنتی حجم محتوا مهم نیست بلکه کیفیت محتوا از اهمیت زیادی برخوردار است.    

    -از لینک های ورودی استفاده کنید، اگر میخواهید با موتورهای جستجو در بازاریابی اینترنتی موفق باشید از لینک هایی که به منابع معتبر مربوط هستند استفاده کنید چرا که استفاده از این لینک ها باعث می شود که بتوانید محتوای موثر تری را به وجود بیاورید.

    منبع: http://contently.com/strategist/2014/04/09/7-keys-to-great-seo-for-content-marketers/

     

  • 21 نکته در ایمیل مارکتینگ آژانس های مسافرتی

    حمید محمود زاده

    تاریخ انتشار: 1393/12/18

    در بازریابی اینترنتی، ایمیل مارکتینگ با برگشت سرمایه 40 (یعنی به ازای هر 1000 تومان سرمایه گذاری، ایجاد 40.000 تومان سود) در مقام اول رسانه‌های تبلیغاتی دنیا قرار دارد، پس از ایمیل مارکتینگ رتبه دوم متعلق به SEO (بهینه سازی برای موتورهای جستجو) با برگشت سرمایه 22 است، این در حالی است که میزان برگشت سرمایه تبلیغات بنری فقط 2 است. معتقدم مطالعه این کتاب دیدگاه شما را در مورد شیوه‌های تبلیغات اینترنتی تغییر خواهد داد و اجرای درست آن به‌طرز چشم‌گیری کسب و کار آژانس شما را رونق خواهد داد. پیشنهاد می کنم، اگر آب در دست‌تان است زمین گذاشته و این کتاب را بخوانید! خواندن این کتاب بیش از 3 ساعت وقت شما را نخواهد گرفت. 

    نظر خود را در مورد این کتاب با ما در میان بگذارید
    دانلود کنید
  • 21 نکته در ایمیل مارکتینگ

    حمید محمود زاده

    تاریخ انتشار: 1393/12/18

    تحقیقات نشان می دهد 93% از متخصصین بازاریابی معتقدند که در انواع بازاریابی اینترنتی، ایمیل مارکتینگ برگشت سرمایه(ROI) عالی(22%)، خوب(44%) یا متوسط(27%) دارد و از این نظر بعد از بهینه سازی برای موتورهای جستجو در رتبه دوم قرار گرفته است.
    موضوعی که در ایران به واسطه عدم وجود ابزارهای مناسب و آگاهی کافی به آن خیلی پرداخته نشده است.
    اگر توسعه کسب و کارتان برای شما مهم است، اگر به دنبال پیشی گرفتن از رقباء هستید، اگر می خواهید به میزان قابل توجهی فروش خود را افزایش دهید.
    پیشنهاد می کنم، اگر آب در دست تان است زمین گذاشته و این کتاب را بخوانید.
    ایمیل مارکتینگ می تواند یک اتفاق بزرگ در کسب و کار و بازاریابی اینترنتی شما باشد. 

    نظر خود را در مورد این کتاب با ما در میان بگذارید
    دانلود کنید
Go To
Page Size

جمله هفته

اگر از جایی که ایستاده اید راضی نیستید آن را عوض کنید ... شما "سنگ" نیستید.