سنجیدن بازاریابی توسط ایمیل برای کسب و کار های کوچک

تاریخ انتشار: 1394/11/04

در این مقاله به بررسی سرفصل های مقاله قبلی می پردازیم

کلیک از طریق نرخ در بازاریابی اینترنتی  چیست؟

 کلیک از طریق نرخ  یک  دوز مضاعف روی نرخ  باز علاوه بر ایمیل های واقعی خودتان جاری می سازد به این معنی که این نرخ میزان تعداد کلیک های زده شده  نسب به تعداد ایمیل های باز شده است.

 

چرا مهم است؟

 دانستن این تعداد بعلاوه نرخ باز به شما می گوید که محتوای شما به چه میزان تفاوت حقیقی دارد. در عوض ، اگر شما میزان نرخ باز بالا اما کلیک کمی داشته باشید ، به وضوح مشخص است که شما در عناوین بسیار خوب عمل کرده اید ولی پیکره ایمیل را ترجمه نکرده اید. هدف نهایی شما  در بازاریابی اینترنتی این بوده است که میزان کلیک بالایی داشته باشید بنابراین برند شما در محتوای مربوطه پخش و تقسیم شده و برای شنوندگان هدف مهمی است.

زمان چیست؟

چیز ساده ای است که وقتی چیزی را باز یا کلیک می کنید مانند باز کردن یک ایمیل است.

چرا مهم است؟

 زمان هایی که بصورت روز ، ماه  یا سال در بازاریابی اینترنتی  در نظر گرفته می شود نقش بسیار مهمی دارد چون سبب می شود مخاطب از میان انبوه پیام ها ، پیام مورد نظر را باز کند. این یک اثر قوی بر روی مخاطب می گذارد که خود باعث افزایش خوانندگان می شود.

اگر ما در مورد موضوعی چندین بار صحبت کنیم پس قطعا موضوع جالبی بوده است. ایمیل هایی که چندین بار باز می شوند به وضوح چیزی برای درگیر شدن دارد و یا صفحات وب سایت هایی که چندین بار باز می شوند به مناطق محبوب اشاره می کنند که باعث رشد کسب و کار می گردد و اشاره به آن دارد که مردم چه دوست دارند و به چه علاقه دارند.

شیوه چیست؟

 یک مفهم نسبتا جدید است که شرکت ها شروع به ردیابی و بررسی مشتریان خود می کنند.

چرا مهم است؟

 با این مفهم شما در حال توسعه فن آوری هستید یرای مثال اگر بسیاری از مشتریانتان ایمیل ها را از طریق تبلت یا دسکتاب می خوانند تو می توانی اطمینان داشته باشی که محتوای جذابی است. این تعداد تا حدودی نشان دهنده ی چشم اندازی از مشتریان شما است.

منبع : http://www.steamfeed.com/measuring-email-marketing-for-small-business/

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 0 دوست

لیست نظرات


ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
 
 
 

جمله هفته

اگر از جایی که ایستاده اید راضی نیستید آن را عوض کنید ... شما "سنگ" نیستید.