بازاریابی با استفاده از ایمیل

تاریخ انتشار: 1394/04/02

بازاریابی با استفاده از ایمیل : برند ها با استفاده از ایمیل بارها به نتایج مثبتی رسیده اند که همیشه لیستی از ایمیل های خاص نقش حیاتی در حفظ برند آنها بازی کرده است. هرچند ایمیل ها برای بعضی افراد جالب و برای برخی بسیار خسته کننده بوده و بسیاری حتی ایمیل ندارند ولی با این حال ایمیل را نمی توان از خانواده بازاریابی های تأثیر گذار حذف کرد. شاید در دید اول بازاریابی با استفاده از ایمیل کاری بسیار معقول به نظر برسد، در مقابل اینکه یک بازاریاب به خیابان رفته و تمامی مغازه ها را برای پیدا کردن یک مشتری خوب زیر و رو کند. ولی با این حال نزدیک به ۹۰ درصد ایمیل های تبلیغاتی بدون مطالعه پاک می شوند، دلیل این پاک کردن ها چیست و چرا کاربر بدون توجه به متن، ایمیل را حذف می کند؟ در این مطلب به سراغ ارائه راهکارهای مفید و ساده ای در زمینه نحوه نگارش صحیح یک ایمیل موفق برای بازاریابی می پردازیم که مطالعه آن خالی از لطف نیست.

دوست پیدا کنید :

این که شما به سخنان دوستانتان اهمیت می دهید همیشه صحت داشته است. پس دوست یک کمک بزرگ برای شما در بازاریابی است. باید با روش های ساده و ممکن در چت روم ها،  نظر دادن در فروم ها برای خود دوستان اینترنتی خوبی دست و پا کنید، اگر این دوستان از شهرهای مختلف باشند می توانند دامنه فعالیت شما را گسترده تر کنند. پس از دوستیابی از طریق اینترنت، ایمیل دوست خود به همراه دوستانش را از وی بگیرید و حتی می توانید شغل آن ها را نیز داشته باشید. حال وقت ارسال ایمیل مرتب با شغل و علایق آنهاست

استراتژی داشته باشید :

در تمامی ایمیل های خود از یک استراتژی هدفمند پیروی کنید و با برنامه ریزی منظمی اقدام به ارسال ایمیل نمایید. مثلآً می توانید با یک خبر پیام خود را منتقل کنید مثل فروش دزدگیرها در زمان افزایش دزدی از خانه ها در محله ای خاص.

به نیازهای مردم توجه داشته باشید :

یک مدیر رستوران نیازی به ایمیل های یک تله رستوران یا غذاهای خانگی ندارد. پس باید بدانید طرف مقابلتان چه نیازی دارد.

از ایمیل های انبوه استفاده نکنید :

اکثر ایمیل های موجود در سایت هایی که ادعای فروش ایمیل های انبوه با محوریت موضوعات خاص را دارند، بدون هیچ گونه دسته بندی و تنها انباری از ایمیل های فعال و غیرفعال دارند که به درد شما نمی خورد.

لینک های مرتبط، تصاویر و پل های ارتباطی :

در ایمیل های خود از تصاویر مرتبط استفاده کنید، لینک های خروجی مناسبی در اختیار کاربر قرار دهید تا در صورت نیاز به محصول شما، سریعاً بدان دسترسی پیدا کرده و یا شماره تماس شما را به دست آورد.

منبع: http://www.imatb.com

 

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 0 دوست

لیست نظرات


ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
 
 
 

جمله هفته

اگر از جایی که ایستاده اید راضی نیستید آن را عوض کنید ... شما "سنگ" نیستید.