تاریخچه مختصری در مورد SEO

تاریخ انتشار: 1393/12/18

از بیست سال پیش تا کنون موتورهای جستجو، افزایش سرعت الگوریتم خود را متوقف نکرده اند زیرا هدف آن ها پیشرفت و رضایت کاربران است.گوگل یکی از موتورهای جستجو می باشد که در یک بازه ی زمانی سطح کیفیت آن پایین آمد ولی درسال 2011 با استفاده از آپدیت پاندا، گوگل این مشکل را برطرف کرد و سرعت الگوریتم های آن بسیار افزایش یافت. موتورهای جستجو در بازاریابی اینترنتی از اهمیت زیادی برخوردارند.

در اینجا پنج نکته ی کلیدی برای SEO  را برای شما ارائه خواهیم داد

- محتوای حقیقی و به روز، همیشه پرطرف دار هستند، زیرا اینگونه محتوا را مردم بیشتر به اشتراک می گذارند، پس همیشه محتوای حقیقی و یونیک را انتخاب کنید تا یک SEO  موفق ایجاد کنید.

-استفاده از کلمات کلیدی برای جستجوی راحت تر مشتریان، این کلمات کلیدی از متن پاراگراف هایی که می نویسید مهم تر هستند

- از عناوین کوتاه، جذاب و قابل فهم  استفاده کنید زیرا عنوانی گنگ و تکراری باعث می شود که برای مشتریان این ابهام را ایجاد کند که متن آن ها هم خسته کننده است.

- کیفیت محتوا را بالا ببرید نه کمیت آن را، در بازاریابی اینترنتی بازاریابان با استفاده از بودجه خود حجم زیادی از محتوارا ایجاد میکنند که ممکن است کیفیت آن  کم باشد، در حالی که در بازاریابی اینترنتی حجم محتوا مهم نیست بلکه کیفیت محتوا از اهمیت زیادی برخوردار است.    

-از لینک های ورودی استفاده کنید، اگر میخواهید با موتورهای جستجو در بازاریابی اینترنتی موفق باشید از لینک هایی که به منابع معتبر مربوط هستند استفاده کنید چرا که استفاده از این لینک ها باعث می شود که بتوانید محتوای موثر تری را به وجود بیاورید.

منبع: http://contently.com/strategist/2014/04/09/7-keys-to-great-seo-for-content-marketers/

 

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 0 دوست

لیست نظرات


ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
 
 
 

جمله هفته

اگر از جایی که ایستاده اید راضی نیستید آن را عوض کنید ... شما "سنگ" نیستید.