چگونه ارسال ایمیل در بازاریابی اینترنتی نتیجه ای مانند SEO داشته باشد ؟

تاریخ انتشار: 1394/01/17

ما در اینجا به شما سه روش ساده برای گرفتن نتیجه ی مطلوب ارائه می دهیم

1. تشویق و ترویج تعامل با ارسال ایمیل

ارسال چندین ایمیل ممکن است نتیجه ی مطلوبی نداشته باشد، اما زمانی که شما یک کمپین ایمیل دارید و لیستی از هزاران ایمیل دردسترس شماست، می توانید با ارسال نکات مهم و ارزنده در مورد کسب و کار خود نتیجه ایی مطلوب در حد موتورهای جستجو نظیر گوگل را داشته باشید در واقع با ترویج تعامل با ارسال ایمیل می توانید در بازاریابی اینترنتی موفق تر شوید.

2. استفاده از محتوای موثر در ایمیل خود

با استفاده از یک محتوای عالی در ایمیل خود باعث می شوید که مشتریان شما تشویق به دنبال کردن ایمیل های ارسالی بعدی تان شوند.به این ترتیب مشتریان بالقوه ی بیشتری را هم در بازاریابی اینترنتی به دست خواهید آورد. همچنین از مشتریان خود بخواهید نظرات خود را در مورد مطالب شما اظهار کنند و شما را در ارائه ی بهتر محتوا یاری کنند.با دانستن نظرات و پیشنهادات مشتریان خود می توانید همانند موتورهای جستجو در روند کاری خود را بهینه کنید.

3. محتوای خبرنامه ها را می توانید ذخیره کنید

همان طور که می دانید نوشتن ایمیل بعضی اوقات زمان بر می باشد.اگر محتوای خبرنامه ی شما فوق العاده است بهتر است که در ایمیل های ارسالی بعدی تان دوباره استفاده شود.

اگر متن خبرنامه ی شما طولانی است می توانید از آن در وبلاگ خود استفاده کنید و یا لینک مربوط به آن را در سایت های اجتماعی همانند فیس بوک و...  به اشتراک بگذارید و محتوای خبرنامه ی خود را ازطریق کانال های مربوط اطلاع رسانی کنید و همانند موتورهای جستجو عمل کنید و در بازاریابی اینترنتی موفق باشید.

اگر متن خبرنامه ی شما کوتاه است می توانید با ارسال چندین خبرنامه با محتوای پربار در ایمیل ارسالی خود، وبلاگ و شبکه های اجتماعی باعث شوید که مشتریانتان به جای جستجو در چندین سایت، اطلاعات مورد نیاز خود را یک جا به دست بیاورند، به این ترتیب کیفیت کارتان در حد موتورهای جستجو خواهد شد و در بازاریابی اینترنتی موفق تر می شوید.

منبع: http://searchengineland.com/3-simple-ways-email-can-drive-seo-results-200346

 

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 0 دوست

لیست نظرات


ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
 
 
 

جمله هفته

اگر از جایی که ایستاده اید راضی نیستید آن را عوض کنید ... شما "سنگ" نیستید.