مزایای بازاریابی با ایمیل

تاریخ انتشار: 1394/07/21


1. هزینه این نوع تبلیغات با هزینه روشهای دیگر تبلیغات اصلا قابل مقایسه نیست و عددی نیست.
2. در سایر روشهای تبلیغات شما برای هر بار تبلیغ هزینه جداگانه می پردازید ولی با بازریابی با ایمیل شما فقط یکبار برای همیشه هزینه می کنید.
3. تحقیقات نشان داده است روش بازریابی با ایمیل دارای بیشترین بازده در مقایسه با سایر روشهای تبلیغات است.
4. در بازاریابی با ایمیل شما محدودیتی در تعداد یا محتوای تبلیغ خود ندارید.
5. بازاریابی با ایمیل فاصله مشتری را با شما تنها تا حد چند کلیک کاهش می دهد.

درباره بازریابی با ایمیل بیشتر بدانید !

بازاریابی با ایمیل چیست؟
بازاریابی با ایمیل شامل همه شکل های بازاریابی که به ایمیل مرتبط هستند میباشد. هر ایمیل مجزایی که می فرستید، قسمتی از بازاریابی شما با ایمیل می باشد. آن ایمیل می تواند یک نامه فروش، یک روزنامه، یک پیام پشتیبانی یا حتی یک سؤال باشد. مادامیکه در رابطه با کارتان با مردم در تماس باشید در واقع کارتان را ارائه میدهید و این همان بازاریابی میباشد. 

چه چیزی بازاربابی با ایمیل را یک ابزار فروش مؤثر میسازد؟ 
چند جنبه وجوددارد که بازاریابی با ایمیل را یک ابزار با کارآمدی بالا میسازد. بازاریابی با ایمیل یک فن آوری ارسال(Push Technology) است. بجای آنکه منتظر بمانید تا مشتریانتان سایت شما را از یک فهرست یا یک موتور جستجوگر پیدا کنند، خودتان پیغامتان را برای آنها ارسال میکنید. در واقع شما خودتان زمان و محتوای پیغامتان را تعیین میکنید. ثانیأ ایمیل یک ابزار عالی برای تعقیب یک نامه مستقیم یا عملیات بازاریابی از راه دور(Telemarketing)است و بنابراین سرعت پاسخگوئی و بازگشت سرمایه فروش شما را افزایش میدهد. مثلأ می توانید ایمیل مستقیمی را بفرستید و بعد آنرا از طریق ایمیل یک هفته بعد دنبال کنید. یا می توانید آدرس ایمیل آنهارا برای فرستادن اطلاعات اضافی و یا اضافه کردن آنها به یک پاسخ دهنده اتوماتیک درخواست کنید.

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 0 دوست

لیست نظرات


ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
 
 
 

جمله هفته

اگر از جایی که ایستاده اید راضی نیستید آن را عوض کنید ... شما "سنگ" نیستید.