راه های بازاریابی با ایمیل

تاریخ انتشار: 1394/01/23

راههای زیادی برای کسب و کار با استفاده از بازاریابی ایمیل وجود دارد در این مقاله به صورت اجمالی به این راه ها اشاره می نماییم.

 

1 - خبرنامه : خبرنامه یک راه سریع برای حفظ مشتریان خود برای اطلاع در اخبار تجاری و یا تبلیغات آینده است. خبرنامه ها بر اساس محدوده زمانی معین مانند هر هفته یا هر ماه ارسال می شود. 
2 - کمپین های تبلیغاتی : کمپین های تبلیغاتی می تواند مورد استفاده قرار گیرد تا به مشتریان در مورد فروش آینده اجازه انتخاب دهد. می توانید در طول روز فروش ارسال و منجر به فروش شوید و همچنین، یک یادآوری برای مشتریان باشد. 
3 - ایمیل دعوت نامه : ایمیل های دعوت نامه باعث نگه داشتن مشتریان در رویدادهای خاص در آینده می شود. ایمیل دعوت نامه را می توان به صورت هفتگی و یا روزانه فرستاد قبل از مسابقه، به عنوان یک راه برای تشویق مشتری به شرکت می باشد.

4 - ایمیل کاتالوگ : این خبر برای برجسته کردن یک محصول یا خدمات خاص است. تمام ایمیل در مورد تک محصول متمرکز شده است. 
5 - ایمیل هدایت مشتری : این ایمیل برای حفظ نام تجاری خود و بالا بردن ذهن یک مشتری آینده نگرطراحی می شود. 
6 - ایمیل نظر سنجی : این یک راهی برای یادگیری بیشتر در مورد نیازهای مشتریان خود می باشد. 
7 - ایمیل معاملاتی : این ایمیل پس از خرید به عنوان یک راه برای تایید معامله و تشکر از مشتری فرستاده می شود.

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 0 دوست

لیست نظرات


ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
 
 
 

جمله هفته

اگر از جایی که ایستاده اید راضی نیستید آن را عوض کنید ... شما "سنگ" نیستید.