ایمیلمارکتینگ در سال 2020 :
تاریخ انتشار:
1395/12/01
در حوزه بازاریابی اینترنتی استفاده از ایمیل مارکتینگ برای کسب و کارهای کوچک بیش تر از یک دهه است که رونق گرفته و همین مساله ارزش ارسال ایمیل تبلیغاتی را تا حد زیادی بالا برده است... باید در مورد گذشته بدانیم تا بتوانیم زمان حال را درک کنیم و باید زمان حال را دریابیم تا بتوانیم آینده را پیشبینی کنیم. بازاریابی اینترنتی روز به روز در دنیا در حال توسعه می باشد. توسعه ای فراتر از حد انتظار...رویدادهای جالب و هیجان انگیزی در ایمیل وجود دارد مثل ایمیل های طراحی شده زیبا، تعاملات، ویدئوها.
به نظر شما آیندهی ایمیلمارکتینگ در سال 2020 چه خواهد شد؟
در 2020، ایمیلمارکتینگ رشد خود را حفظ خواهد کرد، اما دیگر زمان ارسال ایمیل گروهی نخواهد بود. ایمیلمارکتینگ با بهرهمندی از هوش مصنوعی
(AL: Artificial Intelligence) ایمیلهای هدفمندی تحویل خواهد داد؛ که بازاریابی اتوماتیک و نرمافزار CRM برای کسبوکارهای کوچک به آن نیاز دارند. هوش مصنوعی، آنچنان ایمیلی میسازد که دریافتکنندگان آن متوجه نمیشوند که آنها از یک نهاد غیرانسانی ارسال شدهاند. کسبوکارهای کوچک بهخودی خود قادر به رقابت در فضای بازاریابی اینترنتی نخواهند بود. هر کسب و کاری باید بتواند در نرمافزارهای اتوماسیون خود رقابت کنند. راه اندازی و اجرای اتوماسیون تنها چند دقیقه وقت خواهد گرفت. یکپارچگی مدیریت ارتباط با مشتری در تمرکز شخصی سازی، گزارش قدرتمند و خرید و فروش، بهتر عمل خواهد کرد. ارائهدهندگان ایمیل با یک الگوریتم قوی از صندوقهای ورودی کاربران محافظت میکنند؛ چراکه اگر ایمیل تبلیغاتی باشد، کنترل ایمیل سختتر است (که ایمیلها فقط وارد صندوق ورودی شوند). درحال حاضر نگهداشتن این ویژگی مشکل است و به یک چالش تبدیل شدهاست. بنابراین در سال 2020، حفظ امنیت ایمیل و بهروز رسانی آن، به یکی از نگرانیهای بازاریابان تبدیل خواهد شد. بازگشت سرمایه (ROI: Return of Investment) در ایمیل بالاتر خواهد رفت، نه پایین! در حال حاضر بازگشت سرمایهی بازاریابی ایمیلی بالاست. ایمیل دارای یک متوسط ROI ، بهمیزان 38 دلار برای هر یک دلار مصرف است. با هوش مصنوعی بهتر، شخصیسازی ایمیل ها پیچیدهتر و مشکلتر خواهد شد و استفاده از ارائهدهندگان خدمات اینترنتی (ISP:Internet Service Provider) آسانتر خواهد شد. هزینه کسبوکارها کاهش خواهد یافت و نرخ تغییر در متوسط ایمیلها افزایش خواهد یافت. بنابراین با کاهش ایمیلهای ارسالی، انتظار میرود که سود حاصل از ایمیلمارکتینگ بالا رود. در سال 2020، کسبوکارهای کوچک میتوانند از ابزارهای پیچیدهی ایمیلمارکتینگ استفاده کنند؛ بدون اینکه کاملا متوجه شوند این ابزارها چگونه کار میکند. نهایتا در سال 2020، هر ایمیل به اندازه ی هر مشتری مهم خواهد شد. و این بدین معناست که ارسال یک ایمیل به چه میزان می تواند ارزشمند باشد. بازاریابی اینترنتی رابطه تنگاتنگی با ایمیل مارکتینگ دارد. با شناخت قوانین ارسال ایمیل و دانستن آینده آن می توان از این ابزار پر فایده در جهت منافع بازاریابیتان بهره فراوان ببرید.
تعداد مشارکت کنندگان در بحث 0 دوست
لیست نظرات
ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر