چگونه محتوایی پیروزمندانه برای بازاریابی اینترنتی داشته باشیم؟

تاریخ انتشار: 1396/04/28

قسمت دوم :

همانطور که در قسمت قبلی مطرح شد، مخاطب شناسی و پیام، دو اصل مهم و آغازین در تولید محتوا و بازاریابی اینترنتی هستند.

هنگامی که مخاطب و پیام را در چنگ خود دارید اعتماد به نفس کافی جهت تولید محتوای خلاقانه را خواهید داشت.

در این قسمت کمی جلوتر می رویم و در جدول زمان بندی، به دو هفته قبل از اجرایی کردن پروژه خود میرسیم.

2 هفته قبل از اجرا :

همان طور که در حال توسعه محتواهای خود هستید، شما باید لیستی از افراد و وبسایت هایی که می خواهید محتوای خود را با آن ها به اشتراک بگذارید تهیه کنید.در بازاریابی اینترنتی قبل از هر چیزی مخاطبین خود را پیدا کنید. آن ها پایه و اساس کار شما هستند. برای هر بخش لیستی از افراد و شرکت های تاثیر گذار را در نظر بگیرید. از این پس این لیست را لیست طلایی می نامیم.

توجه داشته باشید که هنگام بازاریابی اینترنتی از چه وسیله ای جهت دسترسی به لیست طلایی می خواهید استفاده کنید ؟؟ ایمیل، شبکه های اجتماعی یا ...؟؟

-اندازه لیست :

باید ببینید به تنهایی شروع کردن بهتر است یا داشتن ارتباطات اولیه؟

برای اینکه بدانید چگونه لیست طلایی را بزرگ تر کنید، باید در مورد هر چیزی که شامل و یا دلیل سهیم کردن اهداف شما می شود فکر کنید.

بازاریاب های خوب در بازاریابی اینترنتی معمولا با لیست های طولانی از افراد تاثیر گذار شروع می کنند و بعد  از مدتی لیست را به مرتبط ترین افراد با کسب و کارشان که در چشم انداز توسعه هستند محدود می کنند. درست است که این کار زمان بر است اما فرآیند ارزشمندی است. اگر می خواهید کار از این طریق پیش برود، لیست اولیه شما باید 5 برابر لیست ایده آل نهایی تان باشد.

-درگیر ساختن قبل از اجرا :

قدم بعدی چیست؟ لیست طلایی را بردارید و هدفتان این باشد که لا اقل یک بار هر شخص یا وبسایتی که درون لیست طلایی قرار دارد را قبل از انتشار محتواها درگیر کنید.

برای افراد لیست طلایی جهت آگاه سازی می توانید یک پست در شبکه های اجتماعی آپلود کنید و آن ها را منشن کنید با این کار لااقل در رادار آن ها دیده خواهید شد.

اگر مایل هستید با افرادی از لیست طلاییتان بیشتر ارتباط داشته باشید پس بیشتر درگیرشان کنید و بیشتر توجه آن ها را جلب کنید. مانیتورینگ و بررسی آن ها را از طریق شبکه های اجتماعی روش خوبی است.کامنت گذاشتن روی پست های آن ها و اشتراک مطالبشان نیز فرصت خوبی برای شماست. اگر زمان کافی و مهارت ارتباط برقرار کردن داشتید، می توانید این فرصت را ایجاد کنید و در دنیای واقعی به دیدار آن ها بروید و با آن ها در جلسات و رویداد ها شرکت کنید.

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 0 دوست

لیست نظرات


ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
 
 
 

جمله هفته

اگر از جایی که ایستاده اید راضی نیستید آن را عوض کنید ... شما "سنگ" نیستید.